Wednesday, November 14, 2007

LELAKI POKOK



Seorang nelayan lelaki yang dikenali sebagai Dede, 35tahun di Indonesia menghidap satu penyakit misteri setelah mengalami luka dilututnya ketika remaja berubah apabila badannya mengeluarkan dan berubah menjadi akar-akar pokok.

Ketumbuhan tersebut yang semakin lam semakin membesar mengakibatkan beliau gagal melakukan kerja seharian.

Dia yang dipercayai mengalami penyakit yang dinamakan Human Papilloma Virus (HPV), yang biasanya penghidap akan mengalami ketumbuhan kecil dibahagian tertentu dan mengakibatkan kesakitan.

Seorang doktor Amerika telah melakukan kajian terhadapnya dan memberikan jawapan yang Dede boleh dipulihkan dengan pemantauan perubatan.

7 comments:

  1. Huh.. biar betul ni.
    Kesian. Tengok tangan dia.

    ReplyDelete
  2. selepas rawatan... tangan dia yang dah kena jangkitan tu, doktor akan potong.





    *malaysia ada cicakman... indonesia... pokokman daaa...

    ReplyDelete
  3. wow....mcm2 ada penyakit dlm dunie..teringat pulak aku salah satu raksasa pokok dlm citer The Lord Of The Ring...

    ni anak die kot hasil perkongsian toooottt dengan manusia..ekekkeke..sori gurau aje

    ReplyDelete
  4. faza: syyyy jgn kecoh2 nnt blog aku kna saman plak... hahahaha

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:38 PM

    kesian nya dia...namun Allah saja lah yang Maha Mengetahui apa yang telah tersurat dan tersirat..mungkin ada rahmat yang tersembunyi. Apa-pun mungkin besar harapan dia untuk jadi macam manusia normal lain.I pray all the best for him.

    ReplyDelete
  6. Dasira6:39 PM

    aminn...

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:40 PM

    fuhhh
    gilo ah tange dio
    tpnapok mace nk sehak doh loni

    ReplyDelete