Sunday, April 02, 2006

Ikan Duyung!!!


Oh ikan duyung, wajah mu cantik menawan, badan mu cutting power...~ Yeker???

Itu apa yang omputih selalu cakap. Pasal ikan duyung... erm camner aku nak cakap. Nak kata tak wujud, tapi dulu pernah terjadi ( tahun berapa aku x ingat) sekumpulan askar melayu telah ternampak sekumpulan ikan duyung tengah syok lepak ngan member-membernya diatas sebuah batu di pinggiran pantai sambil bermain gitar, ops!!! bukan. Tengah menyisir rambut yg tengah kusut.

Dari apa yang saksi-saksi tu cakap. Ikan duyung ni tak lah cantik!!!( oh tidak!!) Tapi muka diorg memang ler buruk (bg manusia lah, bg kaum dia kira cun nya lah). Muka diorang hitam, agak bersisik skit. Tangan plak ada macam kepak, ar... ala2 kepak ikan gitu.

Tapi tak semua apa yang omptuih cakap tu tipu. Sebab saksi tu ada membukti satu persamaan yang mereka lihat pada ikan duyung tu. Apa dia??? Ikan duyung tu suma tak pakai baju!!! So nampak ler apa yang tak sepatut nya saksi-saksi tu menyaksikan. Piker-piker aje lah apa bendanya eh..

4 comments:

  1. Anonymous10:59 AM

    Very cool design! Useful information. Go on! » »

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:40 PM

    wowwww..

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:53 AM

    mcm sial

    ReplyDelete