Thursday, April 27, 2006

HOaX!!!

Kat sini aku nak tunjukkan kat korang gambar yang baru-baru ni keluar kat akhbar tempatan. Aku tak tahu apa masalah diorang ni. Main suka-suka saja keluar kan artikel yang diorang tak pasti kesahihan nya. Siap cakap pasal Al-Qur'an, macam nak menafikan kebenaran Al-Qur'an je. Sebab gambar dan artikel diorang ni adalah tipu (hoax). Sebab ini dah disahihkan oleh penyelidik, malahan sebuah Universiti juga telah mengakui yang diorang reka gambar tersebut untuk menyertai pertandingan photo editing. Kalau korang masih tak puas hati, boleh pergi ke http://urbanlegends.about.com/library/bl_giant_skeleton.htm Siap ada forum tentangnya.


3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:04 PM

    This is very interesting site... » » »

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:22 AM

    I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

    ReplyDelete