Tuesday, July 18, 2006

Udang



Spesis udang yang jarang ditemui ditangkap pada hari khamis, 13 julai 2006. Hanya terdapat dalam nisbah 1 dalam 50 juta sahaja spesis jenis ini.

8 comments:

  1. haa..? kenapa udang tu belang2? ni mesti sebab world cup aritu.. sokong germany..

    ReplyDelete
  2. LOL... bole sampai kesitu pulak...

    ReplyDelete
  3. haha..tu la..dah kaler dia macam bendera germani..

    erm..so..pe yang beza dia spesis ni? kaler dia ke? hm..nampak cm sedap dimakan.. tapi mesti dia ni spesis yg dilindungi..

    ReplyDelete
  4. Spesis cuma jarang ditemui... katanya, orang yang tangkap udang ni dah jual pun udang nih. Tapi tak pasti kepada siapa, mungkin pengumpul udang kut....

    ReplyDelete
  5. unik juga bentuk kulit udang tu... ni bole di makan ke tak udang ni?
    mana tau beracun ka? heh :d

    ReplyDelete
  6. betulker ni, nampak cam photoshop jer... hahahhaha sedap tu...

    ReplyDelete
  7. memang betul pun... sebab ada masuk kat berita harian.

    ReplyDelete