Sunday, August 20, 2006

Gambar Flying Humanoid

Nampaknya cerita tentang flying humanoid ini terlalu panjang untuk aku sambung. Dan segalanya pada akhir cerita hanya meninggalkan persoalan dan tiada jawapan apakah jenis entiti ini?

Adakah dia manusia yang mempunyai teknologi yang canggih, tapi kenapa pula merahsiakan dari orang ramai?

Adakah ia mahluk dari luar angkasa, tapi kenapa hanya datang keseorangan sahaja?

Adakah ia hantu?Ini lagi tak masuk dek akal, kerana kejadian berlaku pada waktu siang dan objek tersebut berjisim.

Tapi tak bermakna aku akan berhenti bercerita pada kamu semua. Cuma cerita ini akan bersambung tapi dengan tajuk-tajuk yang berbeza namun masih mempunyai hubung kait. Kerana bagi aku semua cerita misteri mempunyai cerita yang lebih kurang sama cuma ia berlaku di berbeza kawasan dan berbeza fahaman dan pendapat.

Contoh kita lihat kejadian yang berlaku di Malaysia sendiri. Kejadian flying humanoid ini ada berlaku ditanah air kita. Cuma bila ia berlaku disini secara terus kita akan mengatakan benda tersebut adalah hantu. Padahal ia adalah sejenis mahkluk yang kita tidak tahu kewujudannya. Seperti dulu ketika haiwan keluang banyak berada di hutan Johor. Ramai yang salah anggap dengan mengatakan haiwan tersebut hantu kerana perbezaan saiznya dengan kelawar, sebab sayap keluang boleh membesar selebar 4 atau 7 kaki lebar!

Jadi disini aku attachkan beberapa gambar flying humanoid yang dapat mereka ambil ketika kejadian tersebut berlaku. Untuk pengetahuan pembaca, kejadian ini ada beberapa kali masuk didalam akhbar tempatan.




1 comment:

  1. Anonymous9:05 PM

    yang ni plak orang yg cipta suit terbang sendiri kowt... ahaks! memandai je ako.. huhu~

    ReplyDelete