Friday, January 18, 2008

PERMAINAN MAYA DALAM KALKULATOR CANON

Tak tahu sama ada kamu semua tahu atau tidak. Terdapat permainan maya tersembunyi dalam kalkulator Canon. Permainan maya tersebut adalah Tetris, Pong dan Defender. Tapi semua permainan maya tu kamu semua dapat main hanya bila kamu masukkan kod-kod tertentu. Disini aku masukkan video dari Youtube, cara-cara bagaimana kamu semua nak main permainan maya tersebut. Jadi tunggu apa lagi? cepat! selongkar segala stor-stor dan almari rumah anda. Manalah tahu jika orang tua kamu masih memiliki kalkulator Canon jenis ini. Sebabnya kalkulator ni, jenis model yang lama. Tak tahulah kalau cari kat kedai masih ada dikedai tertentu. Cubalah cari-cari kedai yang jual barangan antik ya? Tapi kena pastikan kalkulator tu yang asli! Cuma yang asli dari Canon sahaja yang berkesan.

Jika anda masih gagal mengenal pasti kalkulator itu dan ingin mengetahui jenis model kalkulator itu. Email saya di iejaljafa@gmail.com untuk bertanyakan jenis model kalkulator itu.

How To Play Tetris On A Calculator


Play Defender on Canon Calculator


Pong on your calculator!

2 comments:

  1. Anonymous5:43 PM

    People should read this.

    ReplyDelete
  2. di jual kalkulator antik digital pertama SANYO model:ICC 82D tahun 1970

    https://www.bukalapak.com/p/elektronik/lain-lain-208/3qwsnz-jual-kalkulator-tua-antik?source=navbar&from=omnisearch&search_source=omnisearch_history

    ReplyDelete