Sunday, March 25, 2007

BENAR ATAU TIDAK?

Video ini aku baru perolehi dari salah sebuah laman web tempatan jika dilihat dari penggunaan bahasa yang hampir keseluruhan adalah bahasa melayu. Aku masih tak dapat nak memastikan bahawa video ini benar atau tidak.

Berikut adalah sedikit berita yang ditulis di laman web tersebut bersama dengan videonya.

Anak yg derhaka ini berubah menjadi makhluk keji. kejadian yg berlaku di sebuah negara arab ini patut diambil i'tibar oleh seluruh umat islam, agar menghormati org tuanya.

Karena, apa yg anda lihat klip ini, anda akan sadar, bahwa, Allah sangat murka pada orang2 yg mendurhakai kedua org tuanya. Pasti anda akan terkejut dengan apa yg anda saksikan, semoga Allah menjga kita dan menjadikan kita anak2 yg shalih dan shalihah serta menjauhkan kita semua dari menderhakai orang tua kita, Amin..semoga menjadi i'tibar buat semua..amin.

Dinasihatkan kepada yang lemah semangat tolong jangan lihat video ini. Dikhuatiri ia akan menganggu perasaan anda! Saya tidak akan bertanggungjawab jika apa-apa yang berlaku jika anda melanggar nasihat ini.


Tapi apa yang agak membuatkan aku tertanya-tanya adalah. Kenapa kepalanya terletak sahaja, dia tak bangun berdiri? dan keadaan kepalanya juga agak menjanggalkan… insya’Allah siasatan akan diteruskan, jika sebarang berita baru tentangnya. Akan aku updatekan di blog ini. Terima kasih…

2 comments:

  1. Anonymous3:50 PM

    Hampir seram aku dibuatnya.
    Fake or not .. kita kene ambil penganjaran...Hormatilah ibu bapa kita sementara mereka masih hidup.

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:17 AM

    video eksprimen kononnya... ada byk lg video mcm tu. mcm2 jenis.. nmpk sgt video ni di bt2..

    ReplyDelete