Wednesday, May 17, 2006

Siapa Jeremy?

Sila la tonton video kat bawah ni. Aku tak tahu apa niat orang ni dengan memalukan kereta nasional kita. Cemburu atau memang kereta nasional tak berkualiti? Nampaknya kereta nasional kita kena buat impact yang besar untuk meningkatkan kualiti dan memeranjatkan mereka. Jangan lah masih menggunakan teknologi zaman lampau lagi...





9 comments:

  1. Anonymous8:22 PM

    bagus info dia.. dierang bukan dengki..tapi buat rancangan deorang la untuk review keta.. tapi memang bagus., buleh tengok kualiti kereta tempatan dengan kereta lain yang lebih berkualiti. Haiya..thats why kereta tempatan takleh menyaingi kereta import. Quality takdak! Then jangan la marah kalu dipersendakan oleh orang..

    ReplyDelete
  2. erm entahlah bro, nak kata orang kita tak bijak, tak bole. sebab ramai yang terer dalam bab, godeh-mengodeh ni. Mungkin krajaan kita tak dapat nak support brg yg b'kualiti(kenapa ek?). So pereka kita yang bijak ni pun, godeh lah apa yang patut hingga lari spec dari segi kualiti. Jadi sudah trang lagi b'suluh... kita dah nampak mana yang silapkan.


    Pst... negara kaya kalo takde RASUAH & BERTANGGUNGJAWAB!

    ReplyDelete
  3. malas la tengok..

    diorang ni semua dengki.. sebab negara kita aman makmur.. walau kereta tak sehebat mana, kitorang kat malaysia ni happy je.. diorang je bodoh.. kutuk-kutuk.. kalau kitorang kutuk diorang plak, mcm mana? Hark ptuuuuuih la diorang ni..!

    ReplyDelete
  4. Anonymous8:36 AM

    harga gen.2 kat UK 9K pound = RM62K..

    dia cakap dia boleh beli cash.. pergh! itu kalo kereta kancil.. pejam mata je beli.. mcm tukar handset baru je

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:28 AM

    keta gen 2, member ako penah baca dalam artikel mana ntah.. dilabelkan worst car of the year.... hoho~

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:23 AM

    Looking for information and found it at this great site... » »

    ReplyDelete