Wednesday, May 31, 2006

Alien di Mexico?

Mengapa Mexico menjadi pilihan mereka?

Kita sudah maklum tentang sejarah yang memeranjatkan dunia. Pasal UFO ni, iaitu cerita tentang UFO telah terhempas di Mexico Roswell. Semenjak dari kejadian tersebut pelbagai cerita misteri wujud disana. Malahan ia juga membuka minda dan melahirkan satu fenomena iaitu bidang paranormal. Manusia mula mengorak langkah dari tahun tersebut bagi mendekati makhluk dari dunia luar ini.

Kemudian wujudnya konspirasi dari kerajaan, yang menubuhkan pasukan siasatan khas yang dinamakan MiB bagi merahsiakan kegiatan tentang UFO. Video2 pembedahan forensik alien dari roswell, area51 yang dikenali sebagai pusat kajian UFO dan bermacam-macam lagi seolah macam cerita berantai. Bersambung tanpa penghujung.

Cuma satu saja yang menjadi tanda tanya mereka adalah. Mengapa Mexico menjadi satu tempat yang paling kerap dikunjungi?

Contohnya video ini, beberapa remaja sedang gembira bermain bola. Seorang dari mereka mengambil video dengan menggunakan handphone kameranya. Sedang khayal mereka bermain, rupa-rupanya mereka diperhatikan oleh makhluk bijak yang mempunyai sifat ingin tahu yang kuat. Saksikan lah... dan nilaikan sendiri.




Menurut sumber yang berkenaan, pihak kerajaan Mexico sedang menyiasat video tersebut.

5 comments:

  1. tak berapa clear la...tapi aku rasa dia suka mexico sebab kat situ takder superman, ultraman dan kluang man...

    ReplyDelete
  2. :D... mmg tak bape clear... nnt kalo pratikan btul2 nmpk seakan bayang putih pada belakang tiang lampu t'sebut. Ala, lagipun psl pakai hp 3g. Mungkin psl tu tak clear.

    ReplyDelete
  3. ntah2 dibuat.. hahahar

    *pk negatip

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:36 AM

    ah ngapusi

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete